Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Confetti shopping group
Teugseweg 
7418 AM Deventer
Nederland
0031 570 855 955
klachten@confettishoppinggroup.nl

     

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoordenen de klacht samen met u trachten passend op te lossen, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Confetti feestartikelen bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Gastenboek

  • 30-11-2016 - Had de artikelen heel snel nodig, zeer vriendelijke dame aan...  lees meer
  • 25-11-2016 - Als ik vandaag, vrijdag 25 november 6 kabouterpakken en 2...  lees meer
  • 19-11-2016 - Direct mijn versieringen ontvangen en ze hangen voor mijn dochter...  lees meer
Plaats een bericht
© 2010 - 2016 KINDERFEESTARTIKELEN - GOEDKOPE FEESTARTIKELEN - FEESTKLEDING - VERSIERINGEN | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel