Bereikbaarheid
Klantenservice is telefonisch bereikbaar tijdens openingstijden op nummer:
+31 570 855 955 of via de live chat

Vragen en klachten
Wij doen ons uiterste best om u zo compleet mogelijk van dienst te zijn. Op onze site is reeds veel informatie te vinden over bijvoorbeeld bestellingen en retourafhandeling. Mocht u toch nog vragen of klachten hebben dan verzoeken wij u om ons per e-mail hierover te berichten: wij beantwoorden uw e-mail altijd binnen 24 uur, en in de meeste gevallen zelfs binnen 12 uur. (rekeninghoudend met werkdagen)
klantenservice@confettishoppinggroup.nl

Privacy

Bescherming van de privacy van onze relaties is belangrijk voor ons. Voor zover er op ons wettelijke of andersoortige regels ter zake van privacy van toepassing zijn, zullen wij deze respecteren en naleven.

Uw persoonlijke gegevens
We zullen uw persoonlijke gegevens zonder uw toestemming niet ter beschikking stellen aan derden, met uitzondering van derden die worden ingeschakeld bij de uitvoering van uw bestelling. Uw persoonlijke gegevens kunnen altijd door u worden opgevraagd en indien nodig gewijzigd of verwijderd worden.

We waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen alles in het werk stellen om uw persoonlijke informatie te beschermen. In het overzicht hieronder kunt u zien waar we uw gegevens voor nodig hebben:
Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren. We zullen soms uw gegevens gebruiken om u op de hoogte te stellen van site verbeteringen, speciale aanbiedingen en nieuwe artikelen. Als u hier geen prijs op stelt, kunt u dit kenbaar maken door een e-mail te sturen

Hoe gaan wij om met informatie?
De informatie die verzameld wordt, wordt gebruikt om bestellingen te kunnen verwerken en uw toekomstige winkelervaring zo mogelijk nog prettiger te maken. Indien noodzakelijk gebruiken wij uw gegevens om met u in contact te komen. Uw persoonlijke gegevens kunnen altijd door u worden opgevraagd en indien nodig gewijzigd of verwijderd worden. De informatie die wij verzamelen, wordt gebruikt voor duidelijk kenbaar gemaakte doeleinden.

Hoe kan ik bij u artikelen bestellen?
U kunt heel eenvoudig artikelen bestellen via onze volledig geautomatiseerde online webwinkel. U klikt op een categorie en vervolgens op een foto om de omschrijving van het artikel te bekijken. In dit venster heeft u gelijk de mogelijkheid om het artikel te bestellen. Vervolgens klikt u op bestellen om af te rekenen. De rest spreekt voor zich.

Afleveringskosten
Alle vermelde prijzen in onze webwinkel zijn inclusief 21% BTW. 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

  • IDEAL (Levering meestal binnen 24 uur) (Belgie en Duitsland 24-48 uur)
  • Mistercash / bancontact
  • Sofortbanking / direct ebanking
  • Betalingen contant of pinnen bij afhalen van uw goederen
  • Betalingen via Pay pal
  • Betalingen Credit card, Mastercard, Visa en American Express
  • Betalingen vooraf op rekening (Factuur wordt op aanvraag vooraf verzonden)
  • Betalingen via internetbankieren
  • Betaling onder rembours (25,00 euro verzend- en administratiekosten!) Kiest u voor rembours, dan wordt u altijd gebeld voor een bevestiging.

Wanneer wordt de bestelling bezorgd?
In het geval van betaling via iDEAL, na ontvangst van het verschuldigde bedrag verzonden. De bezorging wordt verzorgd door DPD of GLS. Mits op voorraad, worden artikelen die u op werkdagen besteld, binnen 1-7 werkdagen (na betaling) geleverd, wij streven ernaar het pakketje dezelfde dag te versturen en u dus binnen 24 uur te kunnen leveren. Wij blijven echter afhankelijk van DPD of GLS: en zijn niet verantwoordelijk voor bestellingen die te laat worden afgeleverd. De bestelling wordt door GLS en DPD overdag bij u aangeboden. Bent u niet thuis dan kan het zijn dat het pakje bij de buren wordt aangeboden. Zo niet, dan krijgt u een briefje in de bus dat het pakketje u opnieuw wordt aangeboden of gedurende 3 weken nog kunt afhalen op het dichtstbijzijnde postkantoor. Pakketten onder rembours worden niet op zaterdag en ook niet `s avonds aangeboden. U kunt uw pakket ook op een ander adres laten bezorgen waarvan u zeker weet dat daar wel iemand aanwezig zal zijn, om het pakket in ontvangst te nemen.

 

Afhalen op een van de DHL pakketshop locaties?
Wilt u iets bestellen bij Feestartikelen4u.nl maar bent u niet in de gelegenheid om uw pakket thuis of op het werk in ontvangst te nemen? U kunt het pakket ook afhalen op een van de DHL afhaallocaties.

Een groot deel van deze locaties zijn ook 's avonds of in het weekend open.
Voor deze service betaald u lagere verzendkosten
Uw bestelling afhalen waar en wanneer u maar wilt? Hier vindt u alle mogelijke afhaallocaties en
openingstijden bij u in de buurt. Volg de instructies in het scherm.
Zodra u een melding krijgt dat u bestelling wordt verzonden. Ligt het pakket in de meeste gevallen de volgende dag vanaf 16:00 uur klaar om afgehaald te worden.

Indien u uw mobiele nummer achterlaat krijgt u een een SMS of E-mail op het moment dat het pakket klaar ligt om afgehaald te worden.

Verzend- en adminsitratiekosten Nederland
De verzend- en administratiekosten bedragen bij vooruitbetaling een overschrijving of via internetbankieren of creditcard  € 4,95 per levering. De verzendkosten voor levering naar een pakketshop zijn slecht € 3,95. De verzend- en administratiekosten bij levering onder rembours bedragen € 25,00 per levering!

Verzend- en administratiekosten Belgie
De verzend- en administratiekosten bedragen € 7,95 per levering. De verzendkosten voor levering naar een Paketshop in Belgie zijn slechts € 4,95. Dit geldt voor (vooruit)betalingen via een overschrijving of internetbankieren.

Heb ik een e-mail adres nodig om te kunnen bestellen?
Ja, middels e-mail ontvangt u een bevestiging van uw bestelling.
Let op dat u het juiste e-mail adres invult.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?
Ja, indien u vooraf betaald, kan het factuuradres verschillen van het afleveradres. Postbusnummers kunnen niet worden verwerkt als afleveradres als u iets onder rembours besteld.

Ontvang ik een orderbevestiging?
Ja, uw bestelling wordt per e-mail bevestigd

Ontvang ik een aankoopbewijs?
De bestelling gaat vergezeld van een nota. Deze nota geldt als aankoopbewijs.

Copyright
Gehele of gedeeltelijke overname van foto`s en teksten van deze website is alleen toegestaan na voorafgaande schriftelijke toestemming van de uitgever. Bij het misbruiken van dit copyright wordt altijd een advocaat ingeschakeld en zijn alle kosten voor de overtreder.

Herroepingrecht bij levering van producten

1.    Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van het product door of namens de consument. De consument zal er voor zorg dragen dat de goederen binnen 14 dagen na melding worden geretourneerd.

2.    Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Wanneer de goederen zijn gedragen of voor andere doeleinden zijn gebruikt dan houden wij ons het recht voor om niet tot teruggave van het bedrag over te gaan.
Daar de goederen voor ons onverkoopbaar zijn geworden. De consument kan na het overmaken van de verzendkosten de goederen geretourneerd krijgen.

Kosten in geval van herroeping 

1.    Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.

2.    Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Uitsluiting herroepingrecht 

1.    Indien de consument niet over een herroepingrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleen worden uitgesloten indiende ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.

2.    Uitsluiting van het herroepingrecht is slechts mogelijk voor producten:

o    a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;

o    b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;

o    c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;

o    d. die snel kunnen bederven of verouderen;

o    e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;

o    f. voor losse kranten en tijdschriften;

o    g. voor produkten die aanwijsbaar zijn gebruikt c.q. toegepast

3.    Uitsluiting van het herroepingrecht is slechts mogelijk voor diensten:

o    a. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;

o    b. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;

o    c. betreffende weddenschappen en loterijen.

Overige vragen
Mocht uw vraag nog niet benatwoord zijn, dan kunt u contact met ons opnemen per e-mail. We stellen iedere reactie op prijs en horen graag van u. We streven ernaar om u zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien.



 

ideallogo.jpg

 

Gastenboek

  • 30-11-2016 - Had de artikelen heel snel nodig, zeer vriendelijke dame aan...  lees meer
  • 25-11-2016 - Als ik vandaag, vrijdag 25 november 6 kabouterpakken en 2...  lees meer
  • 19-11-2016 - Direct mijn versieringen ontvangen en ze hangen voor mijn dochter...  lees meer
Plaats een bericht
© 2010 - 2016 KINDERFEESTARTIKELEN - GOEDKOPE FEESTARTIKELEN - FEESTKLEDING - VERSIERINGEN | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel